你配得

詞曲: 王亞辰   生命河靈糧堂2011 神機會的風 

 

你氣息 賜我生命  你大愛 觸摸我心

你膀臂 使我安息  你話語 使我更新

因你愛子 我得拯救  因你聖靈 我得剛強

阿爸天父  你配得 你配得

你配得 我的敬拜  你配得 我心呼求

你配得 我永遠跪拜  呼喊 我主 我王 阿爸父

你配得 我全心全意  你配得 我的一切

你配得 你配得 你配得

 

With your breath You gave me life

With your love You touched my heart

With your arm You found me rest

With your Word You set me free

By your Son I am found,

By your Spirit I am strong

Abba Father

You deserve, You deserve

 

You deserve all my worship

You deserve all my heart's cries

You deserve my bows, forever,

To shout "My Lord", "My King, "My Father"

You deserve my soul and my mind

You deserve my everything

You deserve, You deserve, You deserve

 

你配得我的敬拜  你配得我心呼求

你配得 我永遠跪拜  呼喊 我主 我王 阿爸父

你配得 我全心全意  你配得 我的一切

你配得 你配得 你配得

 

我獻上 我的敬拜  我獻上 我心呼求

我獻上 我永遠跪拜  呼喊 我主 我王 阿爸父

我獻上 我全心全意  我獻上 我的一切

你配得 你配得 你配得

生命河靈糧堂 5

arrow
arrow
    全站熱搜

    阿根廷活水教會 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()