美國『諾克斯維爾』(Winterfest)學生短劇

   上帝愛世人,這種銘心刻骨的深厚感情,透過這齣學生劇團的戲劇表演,具體而微的詮釋出來,將神人之間的關係體現得淋漓盡致。然而,上帝的偉大全能全知,無所不在的屬性,並非有如劇情裡的上帝所描述,起初是那般無力的,任憑撒旦為所欲為,甚至被撒旦給限制,一籌莫展。 

但是,透過這齣戲劇真實鮮活的演出,依舊表達出了這關鍵性的主題:「上帝深厚的愛」。所以,活水湧流仍然將它推薦給大家觀賞,希望這齣短劇,能喚醒你對上帝的認識,願意回應耶穌基督救贖捨身的愛,回轉歸向祂! 

 
  

 背景歌曲:Everything (祢是所有萬有)

演唱:Lifehouse 生命之屋合唱團 

 

 

歌詞  

Find me here(來此尋我)
And speak to me
(對我說話)
I want to feel you
(我想要感受祢)
I need to hear you
(我需要聽見祢)
You are the light
(祢就是亮光)
That's leading me to the place
(領我重新找回平安的所在)
Where I find peace again

You are the strength(祢就是力量)
That keeps me walking
(引我繼續前行)
You are the hope
(祢就是希望)
That keeps me trusting
(賜我保有信心)
You are the light to my soul
(祢是我的靈魂亮光)
You are my purpose
(祢是我的目標)
You're everything
(祢是萬有一切)

And how can I stand here with you
(如何才能與祢同在?)
And not be moved by you
(永不被撇下)
Would you tell me how could it be
(祢說有什麼能比這更美好?)
Any better than this

You calm the storms
(祢平息風浪)
And you give me rest
(賜我安息)
You hold me in your hands
(將我置於掌中)
You won't let me fold
(免於折損)
You steal my heart
(祢使我心歸向祢)
When you take my breath away
(當祢掌握我的生命氣息時)
Would you take me in take me deeper now
(求你掌握我更多更深)

Cause you're all I want
(因祢是我所望)
You're all I need
(是我所需)
You're everything.. everything
(因祢是所有 萬有)
 
 

arrow
arrow
    全站熱搜

    阿根廷活水教會 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()