約書亞 耶穌你是中心Jesus at the Center

 

耶穌全世界萬有的主(x2)

Jesus at the center of my heart(x2)

從起初直到最後

From beginning to the end

我心的依靠 永遠都是祢耶穌 耶穌

It will always be It's always been You Jesus, Jesus

耶穌我全人生命的主(x2)

Jesus be the center of my life(x2)

從起初直到最後

From beginning to the end

生命的救主永遠都是祢耶穌 耶穌

It will always be It's always been You Jesus, Jesus

我心別無所求 無人能與祢相比

Nothing else matters Nothing in this world will do

耶穌祢是中心

Jesus You're the center

我一切都圍繞著祢 只為祢

Everything revolves around You Jesus You

我生命的主 我生命的主

At center of it all At center of it all

從我心直到諸天 耶穌祢是唯一

From my heart to the heavens Jesus be the center

我全然為祢 一切(喔我)全然為祢

It's all about You Yes,it's all about You

耶穌成為我教會的主(x2)

Jesus be the center of our church (x2)

萬膝都要跪拜

And every knee will bow

萬口要承認 祢是救贖主 耶穌 耶穌

And every tongue shall confess You Jesus, Jesus

約書亞 愛贏了  

arrow
arrow
    全站熱搜

    阿根廷活水教會 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()